מה עושים בפרספקס?

פרספקס הוא אחד השמנות המוכרים כיום בשוק כאשר אדם מעוניין לקנות לוח פלסטיק שקוף. רבים משתמשים במילה פרספקס אך לא תמיד הם יודעים מה חבוי במילה.

פרספקס הוא שם מותג! שמו המקצועי הינו אקריל. הוא תרכובת כימית שהומצאה  בגרמניה כבר בסוף שנות השלושים של המאה הקודמת.

לפרספקס מספר תכונות בולטות אשר מקנות לו יתרון מול המתחרה: הזכוכית .

  • שקיפות: פרספקס הינו החומר השקוף ביותר שיש בחומרי הגלם. הוא מעביר 97% מעבר אור. בניגוד לזכוכית שמעבירה מעט מעל 90% מעבר אור.
  • משקל: פרספקס שוקל שליש מהמשקל של הזכוכית ( באותו גודל ובאותו עובי כמובן)
  • עמיד מול שבר: פרספקס עמיד לשבר מול זכוכית לא ממוגנת שבירה. בעובי דק 2-4 מ"מ אומנם פרספקס נשבר, אך בניגוד לזכוכית, אשר נשברת בקלות רבה  ומתנפצת לאלפי חתיכות . פרספקס נסדק, או מקסימום ישבר 2-3 יחידות. אך לעולם לא יתנפץ לרסיסים. תכונה זו מעניקה לפרספקס תקן בטיחות גבוה ביותר במיוחד כאשר בשימוש בסביבת ילדים.
  • ייצור מוצרים ודרכי עיבוד החומר: את הפרספקס קל לכופף, ללטש, לחורר לכופף ולנפח. מאפשר עיבוד בטכניקות רבות כולל הדבקה ועיבוד שבבי .
  • הגנה מול השמש: לפרספקס יש חומרי הגנה מול נזקי השמש, שהינם חלק מ  dna הבסיסים שלו. ניתן לחשוב שפרספקס יוצר לשוק הישראלי ולשמש החמה שלנו.

מה עושים עם פרספקס?

כאמור ישנם שימושים רבים ושונים אשר ניתן לעשות באמצעות הפרספקס. נמנה להלן חלק מכל אותם השימושים.

  • חיפוי זיגוג קירוי ובידוד – לוחות הפרספקס מעניקים לנו מענה מושלם כאשר יש צורך בזיגוג או בחיפוי כמו גם לצורך בידוד אקוסטי. אנחנו מוצאים את הפרספקס כשהם משמשים כלוחות הגנה עבור שולחנות ומדפים, כלוחות זיגוג עבור תמונות, כפסי הגנה על קירות, כקירות אקוסטיים בכבישים ,בזיגוג חלונות בבתי ובמוסדות, כהגנה מפני קרינה אולטרה סגולה ועוד.
  • חומר לייצור מוצרים שונים – באמצעות הפרספקס ניתן ליצור כלי אכסון שונים כמו שולחנות סטריליים המיועדים לחדרי ניתוח, לדיספנסרים עבור מבחנות, כמעמדים מצלחות פטרי המשמשים למעבדות ועד מעמדים למוצרי קוסמטיקה, למכלים לשימושים שונים כמו ציוד רפואי ועד ממתקים בחניות. אנחנו מוצאים את החומר גם בסיס ליצירת לוחות שילוט.
  • פרספקס אידאלי לתאורה. הוא שקוף, החומר מקבל בתהליך קצר קנט מבריק המחזיר אור, ניתן להשיג אותו בצבעים ועוביים שונים. ניתן לבנות אתו גופי תאורה בכל עיצוב שהלקוח רוצה. משתמשים בו כחומר לייצור שלטי יציאת חרום מוארים, למנורות מעוצבות, אפילו כחיפוי לגופי פלורסנט קיימים.

לסיכום ניתן לקבוע שפרספקס הינו חומר  ש"יד היוצר היא הקובעת את השימוש בו". וכחול שהדמיון רוצה פרספקס ברוב המקרים יתאים.

אנו מזמנים אותך לפנות לאנשי המכירות שלנו אשר ישמחו לתת לכם יעוץ הסברים והכוונה. טלפון 03-9347142 שלוחות: 101,102,103 או בפניה במייל  [email protected]